Down Under - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Petra & Leo Driel - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Petra & Leo Driel - WaarBenJij.nu

Down Under

Door: Peet

Blijf op de hoogte en volg Petra & Leo

11 September 2015 | Australië, Brisbane

Brisbane here we come!
Na een toch wel lange vlucht van 8 uur landde we eindelijk op Sydney.We hadden precies 2 uur om onze koffers te pakken, lang de douane te gaan en onze drop en stroopwafels aan te geven, naar de domestic airport te spoeden en aldaar weer in te checken. Was dus best wel spannend maar boven verwachting was het erg rustig en hadden we zo onze koffers. De rij bij de douanen viel mee en we stonden al snel bij de rij van aan- te- geven splulen hopend dat we op tv zouden komen. No food, candy!
Helaas, na een paar korte vragen konden door zonder dat ze ook maar in onze koffers keken, wat jammer nou,....
Hup door naar de domestic airport met een shuttle bus en ruim op tijd in het vliegtuig.
Korte vlucht van c.a een uur naar Brisbane alwaar onze vrienden Chev en Ian ons al op stonden te wachten. Zo heerlijk om hen weer te zien.
Hup in auto en een uurtje rijden naar hun prachtige huis net even buiten Brisbane. We raakten niet uitgekletst. Geweldig dat als je iemend 20 jaar niet gezien hebt je gewoon weer door gaat waar je was gebleven.
Niet helemaal waar want we hebben hun afgelopen zomer een avond gezien in Amsterdam maar toch.

• 13 September 2015 - 09:11

Roland:

Heeft Skippy nu ook een klein hoedje met kurken?

Verslag uit: Australië, Brisbane

Petra & Leo

Leo en Petra van Driel gaan vanaf 3 september een reis maken via Kuala Lumpur naar Australië en Japan. We houden jullie op de hoogte van onze belevenis en hopen op een onvergetelijke reis

Actief sinds 31 Aug. 2015