Last day of Malaysia - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Petra & Leo Driel - WaarBenJij.nu Last day of Malaysia - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Petra & Leo Driel - WaarBenJij.nu

Last day of Malaysia

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra & Leo

08 September 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Onze laatste dag alweer. Vanavond vliegen we via Sydney door naar Brisbane.
Het regende pijpenstelen dus besloten Saree, Leo en ik naar de Central Market te gaan. Een grote overdekte markt met allerlei kraampjes met authentieke zooi uit Alle Aziatische landen. Heel gezellig en er zitten best leuke dingen bij natuurlijk. Maar aangezien wij al ontkomen van de troep heb ik daar alleen onze KL mascotte gekocht om sKIPpy gezelschap te houden.
Heerlijke rotti met curry gegeten daar.

Inmiddels was het gelukkig droog geworden en zijn we met de taxi naar de orchidee park en vogel park gereden.
Werkelijk prachtig aangelegd en veel mooie soorten planten, bomen en vogels. Heel verzorgd allemaal. Tijdens de lunch in het park vloog er nog een hoornbill vlakbij ons op een tak. Grappig was dat want dat soort kenden we vanuit Bunei.

Op tijd weer terug voor de dochter van Saree en alvast gesart met pakken voor Australie. Alle aan te geven goederen in een koffer. Leo scheet peentjes want ik had hem bang gemaakt naar aanleiding van dat programma Border security. "Is no food is Candy,...
Ik had dropje en stroopwafels bij me.

Gezellig nog uit eten geweest met Saree, Hueg en Lili bij de Japanner en om 20.00 opgehaald met de taxi voor het vliegveld.
We waren keurig op tijd en checkte in ruim op tijd.
En natuurlijk was er iets niet in orde. Onze via werd niet geaccepteerd. Hadden wij weer.
Er werd een email naar Canberra gestuurd in Australie en we moesten maar even wachten op toestemming.
Gelukkig mochten we n een half uurtje door en waren we nog ruim op tijd voor de vlucht naar Sydney.

• 13 September 2015 - 09:10

Roland:

Vanavond in Border Security. Hoe een ouder Nederlands echtpaar in de boeien wordt geslagen wegens het willen invoeren van dropjes. Vooral zij he, hoe ze daar stond. Alsof ze niets snapte. I only speak Rotterdams. Uren wachten, ambassade erbij, van schrik paspoort zoek. Wat een lui he, ze gaan op vakantie maar verder...