Lazy Sunday - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Petra & Leo Driel - WaarBenJij.nu Lazy Sunday - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Petra & Leo Driel - WaarBenJij.nu

Lazy Sunday

Door: Peetje weer

Blijf op de hoogte en volg Petra & Leo

06 September 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lazy Sunday, Lekker getourd met de auto van Mike. Tour de KL.
Lokaal gegeten in de wijk waar Guen is opgegroeid. Gewoon lekker op de hoek van d straat. Geen nare gevolgen van ondervonden :) Dit had wel iets voor onze vriend Roland geweest, hihi.
In de middag lekker weer naar de pool op het dak gegaan. heerlijk gerelaxed met een glaasje wijn, wat kaas en heerlijk gelachen. Wat een fijne vent is Mike en wat een lieverd is Guen. We voelen ons zo thuis hier en zo welkom. Geweldig gewoon.
In de avond bij een Italiaan heerlijk gegeten. Prachtige afsluiting van een heerlijke dag en een fijne tijd bij Mike en Guen.
Het afscheid maandag zal ons zwaar vallen wetende dat Mike erg ziek is en niet lang meer zal leven.
Zelden zo'n positief iemand meegemaakt zo vol leven en zo genietend van het leven wat hem nog rest. Respect met een hoofdletter.

• 07 September 2015 - 16:02

Henk&Riet:

mooi!

• 07 September 2015 - 17:00

Saskia:

Nou niet alleen voor Roland hoor. Ik krijg al buikkramp als ik het lees hihi.

Goh wat een bijzondere man die Mike. Inderdaad respect. Ik ken hem niet maar wat naar om te lezen.

• 07 September 2015 - 17:28

Inez:

Klinkt allemaal geweldig, heerlijk dat jullie zo genieten.
    Maandag sterkte met het afscheid, dat lijkt me niet makkelijk en een goeie reis naar de volgende stop!xxx

• 07 September 2015 - 20:01

Sjaak En Corrie :

Wat super dat jullie het zo fijn hebben,maar wel een naar bericht van Mike .een hele goeie reis verder gr

• 07 September 2015 - 20:05

Hennie & Aad:

Heerlijk dat jullie zo genieten. Sterkte met afscheid nemen en een goede reis naar de volgende plaats.

• 07 September 2015 - 20:26

Sigrid:

Mooie dagen hebben jullie gehad in KL! Morgen sterkte met afscheid nemen en een goede reis verder....